maanantai 2. kesäkuuta 2014

Ja alkoi kesäkuu.

Kello on viisi ja hörpin vihreää teetä. Ikkunasta tuleva ilma on yllättävän viileää. Olen tovin ollut hereillä ja selaan parhaillaan uutisia. Suunnitelmissa olisi lyhyt lenkki ennen päivän varsinaista aloittamista.

Minulla on ollut vaikeuksia asettaa itsellini kirjoitustavoitteita. Sen sijaan olen kirjoitusaikani käyttänyt ilman sen suurempia suunnitelmia. Sarjakuvat ovat edistyneet, satukäsikirjoituksen ensimmäinen versio olisi taas valmis ja roolipelit saaneet lihaa luiden ympärille. Itselleni kirjoittaminen on minulle tärkeämpää kuin muille, mutta samalla se saa minulle tunteen, että väistelen asioita. Aika tuntuu menevän hurjaa nopeutta. Päivät vilisevät silmissä niin nopeasti, että tuntuu että aika vain katoaa.

Tällä viikolla on varmaankin vähemmän aikaa käytettävissä kirjoitusharrastukseen kuin normaalisti. Yritän sijoittaa sen fiksusti ja suunnitellusti. Kirja-arvosteluja minulla on pari kirjoitettuna, mutta ne kaipaavat vielä editointia. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti