maanantai 21. heinäkuuta 2014

Kirjoitusviikko takana

Edellinen viikkoni oli minulle suotuisa. Sain paljon kirjoitettua, mieleni oli korkealla ja vaihteeksi olin myös monessa mukana.

Viikon teemana on ehkäpä toiminut Vampire-roolipelimaailma. Vanha mieltymykseni on noussut esiin tänä vuonna muutenkin: eräs youtube-roolipeliblogaaja sai esittelyillään minut kiinnostumaan. Tämän lisäksi katsahdin Vampire: The Masquerade – Bloodlines pelin läpipeluun näin vuosien jälkeen loppuun. Minä kun pelasin peliä aikanaan innostuneesti, mutta koneeni hajoamisen jälkeen en pelin pariin enää palannut. Innostuksen myötä olen suunnitellut roolipeliä ja kerrannut muutamia pelin sääntökirjoja.

Sarjakuvani etenee kovaa tahtia. Meneillään on kolmas lehti enkeleistä nykypäivän maailmassa, samalla kun taivaissa käydään viimeistä taistelua. Hieman Vampire-henkistä synkkää kerrontaa, osittain Jim Butcher tyyppistä urbaanifantasiaa. Kaavailuissani on kirjoittaa juoniarkki, joka kestää viisi lehteä. Tämän kirjoittaminen on kyllä suurimmaksi osaksi vain "hyvän mielen kirjoittamista" uskomatta sen johtavan mihinkään.

Tulevaisuuden kirjoittamisista päällimmäisenä on kaksi kirjoituskutsua. Toinen on Aavetaajuuden kokoelma Pekka Siitoimesta toinen puolestaan Kuoriaiskirjojen: Stepanin koodeksi-kilpailu.  Kumpaankin minulla on puolivalmis teksti, jota pitäisi tuunata edustavampaan kuntoon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti